Jag dras till denna burk...

2008-12-15 @ 18:20:44
Jag åt för ett tag sen, pommes och korv, haha : ) Kan inte göra så mycket mat själv, är hemma själv nu liksom xD HAHA. Men mätt blev jag iallafall. Och gott var det!!

Jag har inte kommit igång med plugget ännu, det är inte bra fan... Jag vet inte hur jag ska formulera mig med slutsatserna, fan!!! Jag orkar inte tänka heller, jag är fast här nu... Annars pratar jag med lite folk på msn och lyssnar på Tre S : ) hihi. Men jag måste försöka hinna göra något plugg iallafall, för ikväll är det ju tv som gäller!! Fantastiska Sanna är på tvn ju <3 hihi. Det får jag inte missa, har sett framemot detta i över två månader nu typ, hihi. Finally!!!

Nu ska jag göra nåt xD
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback