Jag räknar ner...

2008-12-26 @ 00:19:24
. . . dagarna till två saker just nu . . .

Först till Nyårsafton... Det ska bli så fantastiskt. Jag kommer tillbringa mitt nyår i Stockholm hos Micke, och vi ska ha de sjuktkul :D iiih. Ett härligt avslut på året får vi... <3 Bara du och jag . . . :D hihi.

Och den andra saken jag räknar ner till är, faktiskt... när skolan börjar... Tro det eller ej. Jag vill ha något att göra om dagarna, jag har redan tröttnat på lovet. Jag sitter bara vid denna dumburk, jag gör inget vettigt här heller. Det är ju så skönt att veta att jag kan ta mig till skolan, hänga där och träffa massa folk!!! Åh jag saknar fan det xD Trodde aldrig jag skulle säga det, men så är det!! Så, jag längtar till den 8 januari!!! hahaha.

Ville bara säga det, tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Malin

God jul :D

2008-12-26 @ 00:23:05
URL: http://maalinr.blogg.se/
Postat av: Anna

Är du och Micke tillsammans? ;)

2008-12-26 @ 21:19:24
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback