Mamma Mia!

2008-12-25 @ 21:17:22
Vad ska jag säga?!
J A G  Ä L S K A R  D E N !!! Fyfaan vilken underbar film :D Jag älskar sånna här filmer ju, mysigt värre!! Massa musik, och ABBA för den delen... Nä detta var en film i min smak, verkligen!!! Jag ser den lätt igen ju, bra bättre bäst!!

Ni som inte sett denna film ännu, se den för guds skull :D hihi. Jag tror nog att det var ganska många som fick den i julklapp också ; ) haha.

"Musikalen handlar om tjugoåriga Sophie och hennes mamma Donna, som driver en taverna på en liten grekisk ö. Sophie skall gifta sig och vill att hennes pappa skall leda henne uppför kyrkgången. Enligt mammans dagbok, som Sophie tjuvläser, finns det tre möjliga pappor, så Sophie bjuder i hemlighet i sin mammas namn in alla tre till bröllopet."


Helt fantastisk film!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback