Min klocka tickar...

2008-12-14 @ 22:48:43
Klockan börjar bli mycket här nu igen... Snart dags att hoppa till sängs!!!

Och inte blev det något plugg nu ikväll heller, fan asså, då lär jag dra till skolan imorrn så jag får något gjort : ) hihi. Så skönt att bara sitta där, träffa massa folk och få lite feedback och sådant : ) Jag trivs fan där!!! Måste fixa lite inför redovisningen på tisdag också, dra lite slutsatser så jag har något att säga... Och fixa en bild i pp-presenttionen som inte vill som jag vill xD HAHA.

Därför är det snart dags att sova lite, för jag lär dit på förmiddan någon gång... Måste, måste, måste!!! En dator skulle vara till hjälp också där i skolan, inte här hemma xD haha. Nej sova var de, hörs imorrn... Lovar att skriva om denna dag då, när jag fått lite bilder och så : )

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: jaa det var jättekul att träffas :)

Ska du till Nacka också nästa söndag?

Puss <3

2008-12-15 @ 07:57:37
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback