Onsdag!

2008-12-17 @ 16:18:48
Jag har inte alls tid att skriva här nu men jag tänkte kika in lite snabbt iallafall!!!

Kom iväg till skolan runt elva idag, mamma skjutsade mig. Typ raka vägen in på expeditionen och kollade upp vad som var krångel med csn, men de var redan löst typ xD HAHA. Sen ner till Junia i matsalen, Lana kom efter en stund också!! Vi satt la mest och pratade där, inte så mycket plugg, för ingen av oss har så mycket kvar xD Vid ett tänkte ju jag gå på lektion men det behövdes inte. Bestämde att jag skulle komma till Annette efter en halvtimme typ och prata lite... Pratade lite betyg med henne, svB är inte klart, jag blev tvungen att komma imorrn på lektionen för muntligt... Och om jag nu pratar så Hoppas jag hon ger mig ett mvg där, annars jävlar... haha. SvA fick jag iallafall mvg i, wohoo :D För min fördjupningen var mvg!!! thihi. Sen satt jag nere i matsalen med Junia ett tag till. Annette kom ner och behövde hjälp av oss, vi fick göra två prov för svenska andraspråk xD hihi. De tyckte vi var riktigt kul, de tog bara en kvart :D haha. Efter det så tog jag mig hemåt...

Och nu har jag halkat hit xD hihi. Men jag har inte alls tid att sitta här, bara för att jag måste till skolan imorrn så blev allt skitstressigt... bläää!! Ja som sagt, inte tid nu!!! Skriver igen när jag känner att jag hinner :D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback