Plugg, plugg...

2008-12-04 @ 00:04:09
Jag kollade faktiskt på Bonde söker fru tidigare också xD haha.

Sen började jag plugga, men fan va segt de går asså, helt sjukt :S Jag har skrivit de jag ska ha med på författarporträttet nu, får fixa ihop allt på ett papper imorrn nån gång innan ett : ) Och jag kollade lite på Tristan och Isolde... Och jag vet fan inte vad jag ska ha med, jag har lite som berättar om sagan, sen ska man ta ut strömningar också, fattar nada liksom xD HAHA. Så de skiter jag i just nu... Huvudsaken är att jag säger nåt imorrn!! Så nu har jag bara ALLA papper kvar att läsa också, jag skojar inte om de är typ 20-30 stycken, jag orkar inte fan xD HAHA. Men de måste typ göras, de är massa diskussioner, tipsrunda, korsord, jeopardy-spel och allt skit som gäller imorrn... Och då lär man vara påläst fan xD

Nu ska jag glo igenom bdb och sen leta upp en bild på Mankell och hans senaste bok...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback