Snart kväller...

2008-12-13 @ 22:09:57
Här sitter jag och blänger typ, Tre S sjunger så fint här : ) hihi... Sen sist så har det inte hänt så mycket. Jag tog fram min fördjupning och tänkte skriva lite på den, men jag orkade tyvärr inte, jag la bara till lite fotnotar, så Annette blir glad!! HAHA. Det jag har kvar, är inte mycket alls, bara kolla diskussionen om det behövs något mer där, sen dra lite slutsatser och skriva ner de och sedan skriva en sammanfattning på hela arbetet!! Det går ju fort bara jag sätter mig ner med det!! Och sen lär jag fixa klart pp-presentationen, där är de typ bara slutsatserna kvar, också ska jag skriva upp allt jag ska säga på ett papper, hihi : ) Får fixa det imorrn kväll...
Sen har jag packat lite smått till imorrn också, eller packat ner det lilla jag ska ha med mig : ) hihi. Jag ska ju som sagt till Stockholm imorrn, mycket trevligt :D Ska se Tre S igen, naaajs värre!!! Jag längtar ju, ska träffa lite folk också : ) hihi. Annars har jag mest suttit och pulat med en grej här... Så jag gjorde hela min lista som jag skrev upp idag, stolt :D Yeah!!

Nu ska jag ner och ta nåt att dricka och öppna ett fönster här, för de är stekhett xD haha.
Sova ska jag väl göra snart också, ska kika när bussen går imorrn!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback