Tisdag!

2008-12-09 @ 14:40:57
Jag vaknade väldigt sent idag, HA, runt elva fan!!! Missade helt Tre S imorse xD haha. Men jag flög upp vid elva iallafall, duschade och åt frukost. Sen trallade jag iväg till skolan, de är fan isbanor ute ju, jättesvårt att gå!! xD Men jag kom till skolan, träffade på Malin direkt och sedan kom Junia också, så pratade med dem ett tag : ) Sen letade jag rätt på historia läraren, behövde lite info om uppgiften jag ska göra, de fick jag!!! Sen gick jag ner till Lana i matsalen, satt där en stund, hihi : ) Och syon fick jag aldrig tag på, de var tydligen ingen där :S Så jag måste upp tidigt på torsdag, hur ska jag orka :S, men jag måste dit och fixa med kurserna, på deras drop-in tid mellan 10-12... Blev inte kvar länge på skolan... Trallade hemåt igen och satte mig här vid datorn direkt, haha.

Nu sitter jag här och lyssnar på de fantastiska Tre S, hihi, från imorse HAHA, de är ju assköna ju :D Saknar... Jag ska bara lyssna klart på detta, sen ska jag bränna ut lite skivor och då ska jag plugga lite också, jag måste fan!!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback