Torsdag.

2008-12-11 @ 17:56:44
Jag lever... haha.

Jag ska berätta om gårdagen i ett eget inlägg, men shiiit vilken dag alltså, både på gott och ont xD HAHA.

Idag ringde iallafall klockan vid åtta, trötta som fan xD haha. Men vi fixade oss och allt sånt dära... Packade i allt skit som skulle me till skolan, sen trallade vi mot resecentrum. Sa hejdå till A-K där och sedan trallade jag vidare till skolan. Skulle ju som sagt på drop-in tiden till syon, men de ska nog alla verkade de som.. De var aslång kö ju xD Tog typ 30-40 min innan jag fick komma in... Fixade till strulet med mina kurser jag har nu och sedan skrev jag in mig på fyra kurser till, till på våren. De blev spanska steg2, pedagogiskt ledarskap(igen), religion B och info layout A : ) Så de blir nog bra...

Sen satt jag nere i matsalen med Junia, pratade betyg med Annette och jag pluggade även : ) Vid tre var de dags för svenska lektion, som jag inte behövde vara på, men var där iallafall.. Massa prat om språkhistoria, intressant!! Slutade halv fem, men stod kvar och pratade med Hannah, Junia och Sara fram till fem, sen trallade jag hemåt : )

Nu sitter jag här och trycker.. Ska ta och kika igenom allt jag missat här nu ; ) De är nog en del, hihi.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback