Två dagar på en öde strand.

2008-12-17 @ 19:13:18
Nu hinner jag kika in här lite, lite mindre stressigt nu!!!

Jag har packat väskan min iallafall, för min Stockholm-visit ;D Yeah!! Very najs ju... Jag längtar som en tok fan :D Det ska bli väldigt mys!!! Kollade upp lite tider och skit för imorrn också, allt blev ju skit när jag lära till skolan xD Men det löste sig, de blir stressigt men jag hinner fan :D iiih!! Sen skrev jag klart min romananalys och skickade in den till Annette, gött. Och sen har jag fixat och pulat med min grej, som faktiskt blev klar nu :D Wohoo, två dagar tog de, yeah!!! Berättar sedan va de var/är : ) hihi.

Så nu sitter jag här och lyssnar på söta Sonja : ) Hon sjunger så fint här!!! Inte så mycket kvar att göra nu, bara plugga lite inför det muntliga imorrn och kanske komma på några frågor :S haha, fattade verkligen nada av de Annette sa om de xD hihi. Ska snart äta här också : )
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: nej det ska jag inte glömma. Ska ner och fixa så jag spelar in också. Åker ju till skolan imorgon. Sista dagen!



Har din grej någonting med söndag och göra möjligtvis? ;)



Puss <3

2008-12-17 @ 22:27:13
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback