Yes!!!

2008-12-15 @ 23:07:44
Jag tror faktiskt jag är klar nu till imorrn... Jag fick ihop det lite grann med slutsatserna nu, allt är uppskrivet!! Jag hopas detta blir bra nu, jag känner mig faktiskt nöjd att jag fixade ihop det : ) Och pp-presentationen är klar också, wohoo!! Det känns najs, och den är så himla bra :D haha. Nu hoppas jag bara att detta går fint imorrn och att jag kanske kan få det betyget jag vill i kursen (A) Ska skriva in slutsatserna i själva fördjupningen sen också, men det fixar jag imorrn och skickar in den till Annette då : ) hihi.

Nu ska jag ta och plocka ihop grejerna till imorrn och kanske göra kväller här, men funderar på att skriva klart inlägget om gårdagen och slänga ut det först : ) Jag gör nog så : )
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback