16/2 - Sälen, slalom, artistgala <3

2008-02-17 @ 22:24:04
Vi hade klockan på ringning vid åtta, vi gick upp och åt frukost och klädde på oss varmt.. Med täckbrallor och allt man kan tänkas ha på sig för att åka skidor :P Vi åkte ut till transtrand eller va tusan de hette och hyrde skidor, för Einar hade rabatt där : ) Vi fick våra skidor och farmor skjutsade upp oss till Lindvallen, vi var nog där till halv elva typ.. Köpte liftkort och sedan begav vi oss ut i backen, första gången för mig liks. haha :P Vi hade sjukt kul iallafall, men oj va jag ramla massa HAHA, mycket skratt.. Men i slutet blev jag faktiskt bättre, jag kunde åka då :P Och fy faaan va kul de var, jag åker lätt slalom igen :D hihi.
Sen gick vi runt lite och åt på donken, vid halv fyra började artistgalan.. Dom som medverkade var Linda Bengtzing, Velvet (ist för Sonja), EMD och E-type :P hihi. Galan var grym asså :P först ut var Linda med sin köris Jenny.. Dom sjöng VS och Jag ljuger.. Sen EMD.. Sedan Velvet :D som sjöng Fix me, Mi amore och Deja Vu, så sjukt jävla braaa :D hihi. Sist var E-type, han var grym... Efteråt skulle vi se om någon var kvar, men de var bara E-type kvar.. Det var väldigt tråk : (. Så då hämtade vi våra grejer och bytte om och sådära.. Ringde farmor så hon kom och hämtade oss.. Hemma igen så duschade vi och åt.. Fixade oss och så till Mellon :D Där vi satt bänkade med tidningar, godis, chips, dricka, mobilen och glatt humör :D haha. Och fy faaaan va bra denna delfinal var :D iiiih GO SANNA!!!! :D Efter mellon så kollade vi först eftersnack grejen och sedan blev det film Se upp för dårarna.. Sjuktbra film asså : ) hihi. Sen blev det faktiskt kväller, för vi var grymt trötta alltså, de var ju en lång dag..

  
   

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

Dina vurpor ´var väldigt underhållande! Synd att jag missade den roligaste, haha. Vi måste åka fler gånger!!!!

2008-02-18 @ 09:46:46
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback