En vecka <3

2008-02-19 @ 12:48:20
IIIIIIIH, nu äre bara en vecka kvar tills jag ska ner till Karlskrona, till Mika :D Jag längtar så himla mycket, gud så kul vi ska ha :D Wiiiie, ge mig tisdag nu :D <3

Jag kom hem från skolan för en stund sen, hade pedagogiskt ledarskap.. Vi hade redovisning och det gick väl bra, haha. Sen babbla vi massa annat skit.. Jag har spanska igen senare idag, vid halv fyra.. Så jag ska väl iväg på den och sen har jag även vattnegympa ikväll igen! Det första passet har jag gett till en annan men det sena vid sju-tiden ska jag köra : )

Men nu sitter jag här och funderar på om jag ska klippa lugg eller inte?! Snelugg blir det isåfall, jag är så himla sugen asså. Jag tänkte ta mig ner på stan och kolla om det finns några drop in tider :P Jag lär ju ändå förbi badet och kolla om chefen är där eller om Persson finns där.. Så får se sen när jag kommer hem om det har blivit lugg eller inte, det beror ju förstås på hur mycket det kostar också : )

Ciao, skriver mer senare då!
Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback