Redo för skolan.

2008-02-13 @ 08:12:35
Yees nu är man fixad och klar för att ta sig till skolan och det ska jag alldeles strax göra. Jag börjar nämlingen vid nio, har svenska lektion, så jag får nog ta och sätta lite fart i mina ben. Det tar ju iallafall en halvtimme att ta sig dit ju och det är så jäkla tomt på stan vid den här tiden, haha. Har lektion fram till tolv, sen ska jag träffa Jeffne och fixa lite med några uppgifter i pedagogiskt ledarskap.. Det lär väl ta någon timme.. Sen har jag gympa vid fem-tiden, får se om jag ska hitta någon vikarie eller om jag ska köra själv, hmm. Jag har några timmar på mig att tänka på de!!

Nej nu ska jag rusa, hörs mer senare!!

Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback