Skola snart igen...

2008-01-22 @ 14:43:22
Ååh min lärare ringde för en stund sen, spanska läraren :P Han undrade om jag skulle gå hans kurs föremot att jag var uppskriven på den men inte hade visat mig där förra veckan, haha! Men yees of course, jag vill lära mig spanska på nytt :D Så jag ska snart till skolan igen, vadå drygt liksom.. Iskallt ute också, jag kommer frysa ihjäl, haha. Jag börjar iallafall vid halv fyra, så jag ska dra mig härifrån nu, fixa mig lite och sedan ta en tripp till skolan..

Skriver mer sedan!! : )

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Är allt bra? Vi har kommit hem ifrån USA nu men längtar tillbaka.Har du hört nåt nytt om Linda? Ha det toppen! Kram från oss!

2008-01-22 @ 15:39:24
Postat av: Carro

Eva-Marie & Simon: Heej! Jo allt är bra, me er med hoppas jag! Åhh hur har ni haft det? :D Neej inget nytt, inte va jag akn komma på såhär!! Ha de bäst. Kram/Carro

2008-01-22 @ 20:46:20
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback