Hos pappa!

2008-07-27 @ 16:20:00
Ja jag sitter hemma hos pappa nu och de har jag gjort någon timme : ) Min dator hemma fick tydligen värmeslag och stängdes av, så den fick vila lite xD HAHA. Så jag åkte hit istället och bestämde mig för att lägga över lite inspelningar istället.. Så nu har jag lagt över inspelningarna från Gävle och Söderhamn på datorn och jag bara skrattar HAHA, fyfan asså.. Men när de kommer meningar som: "hej kameran, hur mår du idag?", "va fan, jag har något i ögat" och "bra filmat frida" HAHA, då kan man inget annat än skratta.. Brudarna är fan ashärliga ju :D

Håller på och laddar kameran just nu, tänkte slänga in de från Mallis också : ) thihi. Ska bli hur mysigt som helst och se tillbaka på, åååh!! Sen får vi se hur mycket klockan är efter de, man kanske borde ta sig hem och äta något.. Har ju inte ätit något ännu, eller fick glass för en stund sen men ingen riktigt mat liksom ;D HAHA.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Malaysian mat och Jensas sallad står på matsedeln här hemma, nu är frågan vad damen vill ha för mat?

2008-07-27 @ 17:57:48
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback