Mallis i Bilder <3

2008-07-16 @ 21:37:19
BILDER SÄGER MER ÄN TUSEN ORD!!!

Söndag 29/6

           
1. Arlanda. 2. Jag. 3. Ankan och jag på Arlanda. 4. Alperna från planet. 5. Jag och Ankan på planet. 6. Mallis från planet. 7. Planet. 8. Hotellet. 9. Jag och Ankan lunchar. 10. Jag och Ankan. 11. Jag med vår utsikt.

Måndag 30/6

      
1. Jag på stranden. 2. Caracola <3 3. Sonja <3 4. Ankan och jag flyter lite. 5. Jag på soffan. 6. Strandpromenaden. 7. Jag och Ankan på en bänk.

Tisdag 1/7

      
1. Poolen. 2. Vi vid poolen. 3. Min röda baksida xD 4. Jag. 5. Jag och Ankan. 6. Shopping time. 7. Min nya klocka. 8. Show - Star medley.

Onsdag 2/7

     
1. Fontän i poolen. 2. Jag med nya brillor. 3. Piña Colada. 4. Jag före showen. 5. Show - Tropical night. 6. De dansar club-dansen.

Torsdag 3/7

      
1. Jag på stranden. 2. Mina fötter xD 3. Teamet <3 4. Hamnen. 5. Fotning vid hamnen. 6. Ankan med menyn. 7. Min mat (A)

Fredag 4/7

    
1. Poolen. 2. Kolla på vattenpolo. 3. Ankan och jag. 4. Jag vid strandpromenaden. 5. Show - High School musical.

Lördag 5/7

    
1. Hotellet + poolen. 2. Vi utanför Alcudia garden. 3. Falukorvsrondellen xD (mörk bild jag vet) 4. Glass :D 5. Jag och Ankan med glass.

Söndag 6/7

     
1. Marknad i gamla Alcudia. 2. Stadsmuren där. 3. Jag på marknaden. 4. Jag i nya brillor. 5. Jag och Ankan. 6. Drinkar.

Måndag 7/7

  
1. Lunchdags med Roberts bror + familj. 2. Jag och Ankan. 3. Show - Mamma Mia.

Tisdag 8/7

       
1. Jag på vattenaerobics. 2. Emelie på bågskytte. 3. Jag på Afrikansk dans. 4. Jag på restaurang. 5. Jag och Ankan på restaurang. 6. Quiz. 7. Show - DansQuiz. 8. Adis, Maria, jag, Emelie och Filipe : )

Onsdag 9/7

        
1. Ingång till grottorna. 2. Biljetten. 3. Droppstenar. 4. Ankan och jag utanför. 5. Porto Cristo. 6. Jag i Porto Cristo. 7. Majorica fabrik i Manacor. 8. Majorica-pärlor. 9. Jag på salsa aerobics.

Torsdag 10/7

              
1. Jag. 2. Jag längs strandpromenaden. 3. Jag spelar mot Ankan. 4. En fågel xD 5. Promenixar hemåt. 6. Vi utanför "vårat" hus ; ) 7. Jag utanför hotellet. 8. Show - Orientalisk/magdans. 9. Show - Emelie. 10. Show - Maria och Emelie. 11. Show - Adis och Filipe. 12. Show - A, E, F. 13. Show. 14. Jag på scenen. 15. Jag dansar lite.

Fredag 11/7

       
1. Emelie på pistol. 2. Jag och Ankan. 3. Jag. 4. Show - Latino. 5. Show - F och E. 6. Show. 7. Jag dansar club-dansen på scenen. 8. Club-dansen :D

Lördag 12/7

  
1. Havet. 2. Jag på stranden. 3. Ankan och jag.

Söndag 13/7

        
1. Framför scenen. 2. Vi utanför hotellet. 3. Scenen. 4. Diplomet jag fick (A) 5. Emelie och jag <3 6. Flygplatsen, gaten. 7. Planet. 8. Jag väntar. 9. Arlanda, väntar på väskor.

HELT JÄVLA AMAZING RESA!!!
Jag vill tillbaka, ta mig tillbaka, snälla!!!
Minne för livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback