En ny dag...

2008-05-10 @ 12:56:00
Hej Alla!
Här sitter jag igen... varför dras man alltid till denna dumma burk, jag vill inte sitta här , jag gör ingen nytta här.. haha! Vaknade ganska så sent idag, eller runt halv 12.. Slog mig först ner här men sedan läste jag att de var Englas begravning på tv så jag kollade lite på den! Sen hamnade jag här igen...

Vet ni.. jag har träningsvärk, helt otroligt HAHA! armar, mage, ben, ja allt typ... De gör lite ont att röra sig, haha, men de är la skönt ändå att ha träningsvärk, då vet man att man gjort något iallafall!!!

Ska kanske till mormor senare och fika lite om jag orkar. Men jag måste även plugga lite också :/ jag orkar ju inte göra de, men jag lär nog läsa ut boken så hon blir nöjd asså!! Sen får vi se om jag kommer igång med fördjupningen men skulle inte tro det!!!

Nej nu ska jag klicka vidare här! Hörs nog senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback