Sängen snart...

2008-05-23 @ 23:30:34
Det har inte hänt så mycket sen sist faktiskt!! Suttit här vid datorn och pratat med lite vänner : ) Kollade på High Chaparall igen vid sju, bara för att Shannen Doherty var med ju <3 :D Jag har även ätit lite glass med jordgubbar, mycket gott :D iih!! Packat till imorrn också, yaaay va jag längtar asså :D Det ska bli SÅ sjuktkul ju :D träffa gänget också, najsigt värre!!!

Och nu har jag nyss kollat klart på Ocean´s eleven, bara för att Julia Roberts var med :D Bra film ju!! Tänkte väl inte göra något speciellt nu, blir väl att blänga här lite till och sen blir de sängen, ska ju upp tidigt imorrn ju : ) Skriver på söndag igen när jag är hemma!!

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback