29/5 - Så mycket Kärlek!

2008-05-31 @ 02:02:24
Klockan stod på ringning vid halv sex ungefär, upp och hoppade, duschade och gjorde mig klar!! Packade de sista och strax efter halv sju så kom pappa och hämtade mig och han skjutsade mig till resecentrum, för min buss gick vid 6.55, yeah tidigt som fan xD Lyssnade på massa musik på bussen ner och var nere i Stockholm redan vid 9.40 HAHA! Då satte jag mig och väntade på Milla som skulle komma lite senare, strax efter elva kom hon : ) Mys att ses igen, hihi!! Då tog vi oss ner på stan, till gallerian närmare bestämt!! Där vi gick till nån pärlshop och handlade, yees där var vi väldigt länge må jag säga, hahaha! Och dyrt blev de också, haha, eller joo, inget mer sagt om de!! Köpte pärlor och snören och for sedan hem direkt, hade ju lite bråttom, HAHA!

Väl hemma hos Milla så plockade vi fram allt och satte oss på baksidan och började vårt lite "jobb" HAHA. Har man inget att göra, så fixar man nåt att göra xD Fyfaan asså va lång tid de tog, satt där med två tångar och sax och allt... haha. Vi var nära på att ge upp några ggr men till slut gick de ihop, efter typ 2,5 timme typ xD HAHA! Då hade vi lite bråttom istället typ, vi lära byta om och sminka oss och allt sånt dära!!

Sen drog vi till Sundbyberg C, kom la dit runt sex tror ja, mötte upp Micke vid scenen där, najsigt att träffas igen :D Vi snurrade runt där massa, fick reda på att Stjärnskott skulle börja vid 20.20 så vi drog bort till Åhlens och köpte ram till presenten som vi fixat till Tommy xD haha, yes de blev assnyggt!! Vi tog oss även till donken för att äta lite, mitt typ första mål för dagen, förutom frukosten då xD haha. Efter de så trallade vi väl runt ännu mer, sen tog vi oss till scenen och Annamia kom så vi var fram och pratade lite med henne, hon är asgoo : ) Sen tog typ vi plats framme vid scenen och plockade fram allt, vi körde ju på stativ och allt ju ; ) xD HAHA! Annamia körde igång och de fyra tävlande sjöng sina låtar, hihi.

Sen kom höjdpunkten, de vi hade väntat på.. CARACOLA :D wohoo va de tjoades xD haha. De började såklart med Mango Nights där de sjöngs för fulla muggar :D Sen presenterade de sig lite snabbt och sedan fortsatte de med Vamos Vamos, shiiiit va jag älskar den låten :D Där sjöngs de också för full hals men där var även dansen med :D Shiit vi är grymma, men oj så mycket blickar vi fick xD HAHA. Sen kom Annamia upp på scenen och intervjuade dem, myyyys : ) hihi. Sen avslutade de såklart med Smiling in love där de också sjöngs och dansades, yaaay så kul :D Och allt är såklart filmat med ;D Så jäkla najs att se tillbaks på xD
Efter allt så var de dags för signering som vanligt, de blev snabbt lång kö, eller halvlång iallafall, men vi ställde oss på sidan och snackade lite och Micke sprang lite på sidan och filmade, och Emma flummar sig lite mot kameran xD Sötast ju!! Var fram lite snabbt igen till Annamia och pratade här, medans kön blev lite kortare, vi tog kort med henne och sådära : ) hihi. När kön var slut så gick vi fram till brudarna, pratade massa med dem, de var ashärliga ju, flummiga och goa :D haha! Vi gav Emma Tommys present också, som de fick öppna och de gjorde de och hade askul, åååh deras reaktioner!! haha. Och vi gav armbanden, de blev asglada, haha, så himla söööta!! Och preciis allt är filmat, så jäkla kuuul xD HAHA! Sen blev de såklart fotodags, yaay de missar vi aldrig!! Mycket bilder blev de, och vi stod och pratade ett bra tag med dem, om allt mellan himmel och jord : ) hihi. Sen tog vi hejdå, och alla drog åt alla olika håll, typ xD Eller nä, men nästan!!

Jag och Milla tog oss iväg mot pendeln iallafall, men först hittade vi.... Hemköp :D HAHA! Jag var tvungen att filma lite på skylten, sen filma jag lite där inne och sen på utvägen hittade jag skylten på fönstret.. spegelvänt xD HAHA ojoj då dog jag!! Men vi tog oss till pendeln, fick vänta där ett bra tag :S HAHA, men Micke ringde oss, han åkte nämligen t-banan med Emilie, så vi fick höra massa där och även lite skönsång också ; ) Yeah haha, folk blängde lite xD haha. Pendeln kom och vi var la hemma till elva typ, riktigt najs!! Gjorde oss natti klara och hoppade till kojs, där vi såklart lära kolla på inspelningarna innan sovdags, vi skrattade gott, shiit asså, brudarna är ashärliga!! :D Och sedan kollade vi på film, Hairspray, och den var skitbra :D hihi. Men sen pratade vi lite grann och sedan somnade vi gott, med hosta och snuverier xD HAHA!

TACK för en helt Fantastisk dag :D
Tack Milla, Micke, Emma, Frida och Emilie <3
Ni är guld värda, ni är Kärlek <3


Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback