My Playlist <3

2008-11-05 @ 19:02:53

15 slumpvis valda låtar från min spellista just nu...

- Christer Sjögren - Kan Man Älska Nå´n På Avstånd.
- Sanna Nielsen - Empty Room.
- Sonja Aldén - Starkare Än Då.
- Christer Sjögren - I Love Europe.
- Sonja Aldén & Uno Svenningsson - Du Är En Del Av Mig.
- Ne-Yo - Closer.
- Magnus Carlsson - Wonderful Dreams (holidays are coming).
- Sonja Aldén - Jag Vet Att Du Kan Höra Mig.
- Sonja Aldén - En Del Är Vackra När De Dör.
- Sonja Aldén - Du Får Inte.
- Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebö - Julen Är Här.
- Sonja Aldén - Nån Som Du.
- Christer Sjögren - Djingis Kahn.
- Sonya feat. HA2F & Sharpshooter - December '63.
- Sanna Nielsen - Gläns Över Sjö Och Strand.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback