Oktober.

2008-10-01 @ 13:03:27
Herregud va fort de går, vi har redan kommit till Oktober. Känns som de var sommar för inte så länge sen ju. Det har hänt mycket i September månad, så jag har en skön känsla när den nu är över, jag gjorde de jag ville så de är gött!! Så nu välkomnar vi Oktober månad, med höstväder och allt som hör till. Denna månad är det inte lika mycket planerat i, eller inget alls typ, bara nu på fredag då!! Och jag får inte glömma, de blir väl en dansklass till för Jennie också!!! Annars får vi helt enkelt se vad som händer denna månad... De dyker nog upp en del iallafall.

Jag hade klockan på ringning vid tio idag för jag tänkte inte sova bort hela dagen xD haha, jag kom upp strax efter tolv här, har bara hunnit duscha och ätit frukost, så nu sitter jag här och blänger runt lite. Musiken spelar för fullt också. Ingen aning vad som händer resten av dagen, men ska nog fixa med ansökan till högskolan, sen blir jag nog sittandes här hela dagen...

Nej nu ska jag glo igenom bdb lite, folk som uppdaterat, wohoo :D
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback