Snart dags för sängen...

2008-10-02 @ 00:27:49
Jag ligger här i sängen och gäspar för fullt. Nyss kollat på reprisen av Svensson Svensson, haha så kuul!!! Kollade även på So you think you can dance, de var final.. Så härligt att se all dans, woow!! Snackat med lite vänner på msn också, glott runt på bloggar som vanligt, hihi.

Imorrn har jag introduktion på komvux. I kurserna jag ska läsa, men vet inte om jag ska vara med på svenska-introduktionerna. Föremot att jag redan börjat kurserna, hmm, men jag åker väl dit om jag kommer upp i tid (A) HAHA. Jag börjar iallafall vid nio och sedan har jag intron ända fram till elva...

Jag tror faktiskt jag ska ta och sätta i en film eller kanske sova xD haha.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback