Fredag!!

2008-09-05 @ 10:58:42

Här sitter jag, påklädd och klar, nyss ätit frukost : ) Jag tänkte kolla igenom allt på datorn här nu innan jag stänger ner den : ) Jag ska nämligen åka till Uppsala snart, med mamma och mormor : ) Hälsa på syster min, se hur hennes skola och elevhem ser ut, sen blire väl en tripp på stan där innan vi åker hemåt igen : ) Min syster fyller nämligen år idag, GRATTIS TILL HENNE :D hihi.

Passar även på att säga Grattis till Annamia och Emelie som också fyller år idag :D hihi, Hoppas ni får en underbar dag!!

Nej nu ska jag packa väskan lite och kolla runt!!!
Smiling in love
/ C.


Kommentarer
Postat av: Angelica

TACK SYSTER YSTER! :D

2008-09-05 @ 14:30:45
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback