Godissugen som fan.

2008-09-03 @ 19:49:18
Jag sitter här och glor på Vänner, riktigt bra.. Men man blir så jäkla trött av att titta på tv.. Föremot att jag gjort de ganska mycket idag, fast kollade bara på en skiva ur OC-boxen.. Orkade verkligen inte mer, men imorgon kanske : ) hihi. Tänkte att jag skulle se So you think you can dance sen också, hoppas jag kommer ihåg de bara xD

Musiken poppar för fullt här. Tvn står på. Chattar lite på msn. Funderar vad jag ska ha med mig till Sthlm. Kikar runt på Facebook. Och jag är sjukt suuuugen på godis asså, gaah, ge mig choklad någon asså ^^ iiiih så gott :D

Nu börjar Vänner igen!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh Choklad såå gott =) just de fan har en ju en choklad där nere =D Du får smaka om du vill ;) KÄRLEK till diig (LL)

2008-09-03 @ 20:07:31
URL: http://millaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback