Händer inte mycket.

2008-09-13 @ 15:52:44
Jag sitter här och snicksnackar med lite folk på msn, mys!! Och lyssnar på världens bästa skiva, Sonja Aldéns "Till dig". Så himla lövely!!! Annars händer det inte alls mycket. Innan här så städade jag runt i mitt rum, riktigt kul. Tog bort lite grejs, bytte ut och kastade lite skit!!! De är en del kvar som ska bort från väggarna men vet inte vad som ska dit istället, så de får sitta kvar tills jag har råd att fixa lite annat : ) hihi. Fick tag på lite personer också, de känns najs, sen får vi se hur de blir med allt : ) hihi. -i miss u !!!

Nej nu ska jag ta och se lite på OC, haha, de var lite länge sen...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback