Here I come!!!

2008-09-06 @ 01:00:41
Yees nu är det faktiskt dags för sängen gott folk!! Skrev ju som sagt i de tidigare inlägget att jag skulle upp tidigt och de stämmer, min klocka ringer om fem timmar xD HAHA. Mitt tåg rullar från Gävle vid 9.06 xD HAHA. Inte kul alls, de betyder typ att vi åker härifrån strax före halv nio för att hinna in, gaaah!!!

Min helg ska då spenderas i Stockholm igen, fast den börjar morgondagen i Köping och fortsätter sedan till Stockholm framåt kvällen : ) haha. De händer massa mys i helgen ju, och jag stannar i Stockholm till på onsdag :D SÅ kul ju!!! Men datorn är med, så de kommer dyka upp inlägg då och då ;D hihi. När de finns tid till de...

Nu: Sängen. Så, go´natt!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback