Lövely <3

2008-09-07 @ 00:40:15
Nu har vi varit hemma ett tag : ) En helt lövely dag i Köping hade jag och Milla :D Sååå mycket kärlek ju, brudarna är helt otroliga :D iiiih. Jag kommer skriva om denna dag nån dag här va ^^.

Imorrn har vi (jag, Micke, Mika, Sara) då en dejt med Jessica, som ska bli helt lövely!! Hon är Saknad!! Sen drar vi vidare och kollar på Sanna :O :D (fick reda på nu ikväll att hon skulle va i sthlm). De ska bli jäkligt kul asså!!! Sen blir de kanske TV-huset också : ) hihi. Jag skriver väl sen och berättar om allt sedan...

Nu ska vi strax sova... tror jag...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Milla

iiih =) sååå himla mkt kärlek, Tack så mkt för en underbar dag du är guldvärd. Älskar & saknar dig Puss

2008-09-07 @ 00:52:32
URL: http://millaak.blogg.se/
Postat av: Sara & Mika

jaa, vi sitter här och har kollat på gbg/malmö filmen och insåg att klockan snart är halv två. Så nu ska vi göra oss iordning för att sova. Ska bli jättekul att träffa jessica! Ses imorgon.. eh.. idag! hah! Kram!

2008-09-07 @ 01:24:39
Postat av: Annika

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du måste hälsa från mej ;P

2008-09-07 @ 15:50:04
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback