Snart kväller...

2008-09-03 @ 23:22:17
Nu har jag bäddat ner mig med datorn i knät, riktigt najs : ) Kollade på SYTYCD för en stund sen, de var grymt!!! Jag kollade även på Idol tidigare, fast jag inte ville typ, men hade kanalen på så jag kunde inte slita ögonen från tvn xD Jag tappade typ hakan när jag såg en tjej jag kände igen, Linda Norrgård Pritchard, hon var bl.a. med i öppningsnumret i Mellon nu i år :D Hon är jäkligt grym asså, jag tror redan jag skaffat mig en favorit (A) haha. Men jag gillade även hon som jobbade som servitris/bartender på Golden Hits (glömt vad hon hette), men hon var också grym : ) hihi. Kanske blir så att man följer skiten iallafall xD haha.

Nu snackar jag lite med Milla på msn, lyssnar på musik och glor runt lite : ) Min choklad är dessvärre redan slut ^^. Men gott som fan var de... Och jag blev hemskt sugen på popcorn helt plöstligt, hmm kan ju inte poppa nu, får ta de imorrn kväll istället : )

Nu ska jag kolla runt lite till innan de blir sovdags...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback