Tandläkarn.

2008-09-15 @ 11:51:17
Jag var ju som sagt till tandläkarn imorse, sjukhuset vid halv nio. Dags för den andra sidan av nedre käken. Drog ut två tänder igen, en visdomstand och en längre fram : ) Det gick hur bra som helst tyckte jag, köpte sån där munnskölj innan vi får hemåt. Nästa tid är 7 oktober, då ska jag dra ur båda visdomständerna uppe, haha. Jag bara drar ur tänder tycker jag xD HAHA. Från att aldrig ens ha lagat en tand till att ha dragit ut fyra och snart två till. Yeah!!

Sen for vi till mormor och pratade lite där : ) Mamma o dem fikade, jag kunde tyvärr inte. Blev kvar där en timme typ. Sen åkte vi hemåt, min bedövning börjar släppa lite smått, jag börjar känna att jag får lite ont, lite träningsvärk i käken för att ha tuggat på tussarna xD HAHA. Dags att ta en ipren maybe ^^.

Skriver senare igen, när dagen börjat typ.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback