Tavlorna klara :D

2008-09-30 @ 14:11:42
Nu har jag suttit och klurat lite med tavlorna... Det blev bra till slut, jag tänkte lägga in bilder här så ni får se hur de blev :P Tyvärr kanske dem inte är så bra, lite suddiga och skit men man ser ju iallafall : )

Först på lilla tavlan.. En före och en efter bild blev de där : ) Jag är såå nöjd med den!!!


Och den stora tavlan.. Tyvärr har jag ingen före bild här, men de var Linda och Sonja innan iallafall. Och jag är så mycket nöjdare men den nu :D hihi.


Så, de sitter nu uppe på mina väggar här :D hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mika

Åååh, kärlek! <3

2008-09-30 @ 16:48:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback