Tv kvällen närmar sig sitt slut.

2008-09-30 @ 23:06:49
Jag kollade ju som sagt på Vänner tidigare, och de är ju lika galet kul varje gång typ, jag älskar det!!! Fortsatte med Idol, och de var inte så bra alls. Programmet idag var väldigt segt tyckte jag och höll inte alls lika hög klass som gårdagens med tjejerna. Jag vill hellre se tjejerna, dags för dem imorrn :D hihi. Efter de så var de dags för Maria Wern - främmande fågel.. Jag verkligen älskar det, så himla bra ju.. Och de slutade så spännande nu ju, längtar till nästa vecka, vill se vad som händer och hur det slutar.. Tråkigt nog så är det sista delen nästa vecka : /.

Och nu sitter jag och kollar på So you think you can dance.. Dem är ju bara så grymma ju, sjukt underbart att se ju. Och jag blir så himla sugen på att dansa ju.. Helt fantastiska koregrafier ju, ååh. Det är typ en halvtimme kvar på programmet, så jag ska la glo klart på de!! Pratar lite på msn annars också och glor runt lite på bloggar : ) hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback