Vaken :D

2008-09-16 @ 10:02:13
Haha jag är vaken... Det känns gött, klockan ringde vid nio men den fick snooza(?) till halv tio ungefär.. Men nu är jag uppe och jag känner mig inte så fasligt trött för en gångs skull :D Jag är pigg och glad, härlig känsla :D Men jag är fortfarande uppsvälld i ansiktet, mindre kul dock, haha. Men de ska inte stoppa mig från att ha skoj ;D

Jag ska la snart in i duschen maybe, sen ska jag nog försöka äta lite frukost : ) Packa klart det sista. Sen vet jag inte vad mer jag ska hinna med. Vi ska iallafall förbi Dollar innan vi åker : ) Hoppas dem har de godiset där ju, vi vill ha de ^^.
 
Längtar, längtar, längtar...

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback