Din klocka tickar . . .

2009-04-03 @ 18:45:10
Ja, det var ungefär två timmar sedan jag skrev sist att jag skulle plugga... Hur gick det?! Jo, jag har inte ens kommit härifrån än. Dumma mig!!! Började kolla lite vandrarhem och skit, då när jag och Milla ska ner och se Madonna. Men det ser inte ljust ut där inte, allt är typ fullbokat. Men det löser sig alltid på nåt vis. Annars händer inte mycket nu, väntar på att mamma och co kommer hem. För jag har bestämt donken-mat idag på födelsedagen. :D haha, mums. Sedan måste jag faktiskt plugga, hur fan ska jag hinna med det?! Det är ju för sjutton Så ska det låta och Talang ikväll, hmm...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Celicia

tälta :)

2009-04-05 @ 17:01:35
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback