Godmorgon!

2009-08-31 @ 09:58:29
Nu är jag iallafall vaken, eller har varit det sen halv nio typ. De håller på och skramlar och fixar utanför här, det fixar nåt med ena hissen tror jag. xD haha. Jag ska väl ta mig in i duschen hade jag tänkt, hur ska jag klara att duscha utan att blöta ner hela hallen, haha. Liksom golvet är platt hela vägen, från duschen och ut mot dörren, inte bra alls. xD haha. Jag ska väl äta frukost också, jobbigt. Det kommer ju ta tid, om man ska diska och skit efter.. Och sedan ska jag kanske ta mig till universitetet för att hitta böcker, men vet inte riktigt om jag orkar ta mig dit.. Får kanske göra det en annan dag, vet ju inte ens vart jag ska när jag är där.. Blä! Nej, jag tror jag ska fixa mig lite nu, klockan börjar bli mycket..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

yes det är definitivt nån du känner till ;) as a matter of fact så har du henne på bild här på sidan! ;P

2009-08-31 @ 21:57:27
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback