Hemma!

2009-08-30 @ 20:16:31
Nu är jag iallafall hemma från Mallis, vi har haft det underbart skönt. Så himla varmt ju, nästan flytigt bort, haha. Landade vid tre-tiden idag och det var raka vägen från arlanda in till Stockholm.. Direkt till karlaplan för att träffa Sara, Micke och Annamia. :D Så sjuktkul att träffa er igen, saknat er ju.. Vi åt lite på donken och satt där och pratade en stund. Sen skulle Annamia ta sig hemåt innan det blev allt för sent att köra hem.. Jag och Micke tog sällis en bit på t-banan. Sedan tog jag mig vidare ut till fridhemsplan och hem till mig.. Det kändes väldigt konstigt.. Ligger här i "min" säng och lyssnar på Sonja.. Det händer inte mycket, väldigt ensamt är det iallafall.. Ska ta och kika runt på allt jag missat i veckan nu. : )

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Blir nog bra stumpan...saknar dig här hemma oxå...ska du veta...jobbigt när ni blir vuxna o flyttar.....Sov så gott inatt nu...kramis

2009-08-31 @ 00:26:42
Postat av: Mika

Välkommen hem hjärtat! <3

2009-08-31 @ 08:02:02
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback