Dagen närmar sig sitt slut...

2009-01-12 @ 22:27:43
Så mycket plugg har det faktiskt inte hunnits med. Jag började ju rensa bland mina skolpapper, och shiit va mycket skit de fanns alltså. En hel hög med papper åkte i papperskorgen, men ändå sjukt mycket som blev sparat som jag inte ville kasta iväg för kanske har användning för det någon gång. Och jag hade kollegieblock så det räckte, gött!!! Har även fyllt i alla lektionstider i min kalender ändå fram till maj/juni : ) Men inget plugg kom jag fram till...

Tv har det blivit också, kollade på 2 ½ män och Sex and the city samtidigt som jag plockade runt lite. Sedan gick även Årets TV-tittare i bakgrunden. Och klockan nio var det dags för den nya serien Lipstick jungle som jag såklart kollade på :D Sjuuuktbra var de verkligen, mycket bättre än SATC. En serie jag lätt tänker följa iallafall : )

Tillbaks här lite snabbt nu. Ska bara kolla runt lite och sedan läsa "läxan" som sagt. Sedan får vi se vad som händer, jag faller nog tillbaks hit ändå :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback