. . .

2009-01-09 @ 18:14:36
Jag har väldigt tråkigt här. Därför gör jag denna utmaning
som jag hittade i någons blogg xD HAHA.

4 av mina favoritprogram på TV
Bones.
Vänner.
Let´s dance.
2 ½ män. (kom inte på något annat.)

4 saker jag gjorde igår
Sov länge.
Var till skolan.
Pluggade.
Kollade på Mamma Mia!. (för hundrasjuttielfte gången. (a))

4 saker som jag ser fram emot
Sonjas konsertturné i vår.
Melodifestivalen.
Börja träna igen.
Sommaren.

4 av mina favoritrestauranger
McDonalds.
Sibylla.
Jag kommer inte på någon mer
för jag äter aldrig ute typ...


4 saker på min önskelista
En egen lägenhet.
En NewYork-resa.
Komma in på Högskolan, nån gång.
Att dansa för Henne.

4 personer jag utmanar:
Alla som känner att de har lust och tid att göra detta!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar 2 ½ män! så jäkla bra. Men tror jag typ har sett alla avsnitt, haha. Känns så.

2009-01-09 @ 22:27:17
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Mikael

Men hallå, 4 favoritprogram och du kommer bara på 2½ män?! Melodifestivalen är ju ett TV-program :P xD

2009-01-10 @ 10:49:48
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback