Klockan är Mycket.

2009-01-07 @ 02:04:36
Sedan sist så har jag nog bara kollat på tv och suttit här då. Vid nio så började Drömkåken, så den kollade jag på, den är bra!! Efter den blev det Scrubs, kollade lite på det men bytte över till 2 ½ män och efter det Navy CIS och sedan började Weeds, som jag sitter och glor lite smått på nu!!! En riktig jävla tv-kväll... Trist fan.

Även pratat lite med Hannah och Junia på face, går med de i skolan. Jag saknar er fan. Snart så!!!

Jag gör inte så mycket här vid datorn just nu, ska kolla igenom lite bloggar och sedan stänga ner här. Syster och jag kanske ska sätta i en film snart. Hon sitter och pluggar lite matte just nu och jag ska plugga lite historia tänkte jag xD HAHA. Såhär mitt i natta liksom...
Tjing och go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback