Mamma Mia! ... 2:a gången i rad!!!

2009-01-04 @ 02:24:50
Jag har inte gjort så jäkla mycket sedan sist...

Såg slutet på Körslaget. Sedan såg jag början på filmen The life of David Gale och även slutet. Den filmen är faktiskt bra ju, såg den på gymnasiet på engelskan. Jag satt även och glodde på datorn, därför jag inte såg nåt i mitten av filmen xD haha. När den var slut vid tolv så satte jag i Mamma Mia!-filmen :D Den är såååå bra. Och syster har flyttat in i mitt rum också, bäddade åt henne för en stund sen, hihi. Och filmen började om på nytt här för en kort stund sen bara. Haha, men de är sååå bra musik ju. Den spelas här i bakgrunden bara!!! Vet inte riktigt när vi ska sova, inget vi tänkt på ännu iallafall.

Och jag har lite ont i halsen liksom. Icke bra alls... Hm, hoppas jag inte blir sjuk nu!!!!!!
Nu ska jag kolla runt lite här : )
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback