Mysigt att vara tillbaks...

2009-01-12 @ 18:36:37
Nu är jag hemma för dagen och tillbaks på min plats vid datorn xD Tänkte berätta lite snabbt om dagen. Vaknade i lagom tid, duschade och åt lunch. Packade väskan och mamma skjutsade mig till skolan... Det blev inte banken, mamma åkte iväg till syngrejset på stan för det var ju där det började med autogiro. Och det hade som sagt blivit nå galet där och de visste typ nada men skulle ta reda på vad felet var. Jag har iallafall betalat för mycket för mina linser, suck!!!

Kom iallafall till skolan strax innan ett. Halv två var det dags för intro i ReligionB, där fanns några bekanta ansikten, skönt!! Den kursen verkar helt okej, får se efter första lektionen vad jag tycker sen. Vid tre så var de dags för intro i Info layoutA, där fick vi studiehandledningen och fyllde i ett papper, sen var det klart. Ner i matsalen, satt och pratade med Junia, Hannah, Malin och Sanna där, trevligt. Vid fyra var det dags för intro i Pedagogiskt ledarskap med Annette :D Och de var skoj, fick papper och A pratade på som hon brukar. Vi var faktiskt många i den kursen, det kan vara bra men också dåligt, får se hur det kommer funka. Och jag har redan börjat fundera på min examination i kursen (a) fast vi inte behövde göra de än xD Och sen efter den vid halv fem så var det dags för intro i Spanska steg1&2. Och det gick snabbt, fick lektionstiden och sen var det hejdå. Och tydligen så får jag ha A i HistoriaA också, tillsammans med Jonas då. Mycket bra tycker jag!!! Stod och pratade lite med Junia och Hannah efteråt och fick skjuts av H´s mamma en bit, tack!! Kom hem efter fem här och då blev det mat typ på en gång :D

Mina skoldagar... (jag gillar inte tors&fre så mycket)
Måndag: HiA 15.00-17.00.
Tisdag: Lediiig.
Onsdag: Spa 10.15-11.35.
Torsdag: Desktop 8.00-9.50. ReB 10.00-12.00 (jämna v.). Info layoutA 13.00-15.00.
Fredag: HiA 10.00-12.00. ReB 10.00-12.00. Ped.ledarskap 13.00-ca17.00 (ojämna v.).

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, som vanligt. Jag ska ta och plugga lite tror jag, eller först ska jag rensa bland mina skolgrejer så jag får lite mappar och block tomma xD Och sen ska jag läsa "läxan" till på fredag : )
TjingTjong!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Kanske kan umgås med de på fritiden också? :)

2009-01-12 @ 19:19:44
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tyckte du hade bra tider, haha. En annan går 8 till 16 jämt känns det som. Bara onsdagar som är lite bra, 8 till 13 ;)

2009-01-12 @ 19:44:55
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback