Sängen kallar, typ.

2009-01-20 @ 23:48:41
Har kollat igenom Information&layoutA boken här. Tänkte om jag skulle göra någon uppgift här hemma. Men kollade också på ett ungefär hur många uppgifter jag skulle hinna med på nästa lektion i skolan. Och jag tror iallafall att jag skulle kunna hinna göra uppgifterna fram till kapitel 16-17 då, HAHA. Och de är allt som allt 19 kapitel i boken... Så det blev inga uppgifter nu, haha, tyckte att det behövs inte. Jag lär kolla med läraren om vad som händer om jag gör klart kursen direkt om hon sätter betyg då och om de blir krångel med csn då, hm.

Jag har nyligen sett klart på Mamma Mia! här :D haha. Och har pratat massa med Anna också, men hon drog sig från msn för en stund sen. Och jag vet inte om jag ska ta mig till sängs också, det känns inge kul liksom, haha. Men det får nog bli så iallafall. Lite musik i öronen så blir det bra.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback