11/7 - "Jennie let me love you!" <3

2009-07-13 @ 01:14:54
Klockan stod på ringning vid sju-tiden. Och vi kom la upp typ på en gång. Duschade och fixade oss, åt lite också. Sedan tog vi oss iväg, t-banan till östermalmstorg och sedan buss från nybroplan ut till Gröna Lund. Där vi mötte upp Martin som hade hållt platser till oss där.. Vi var la där ute strax efter nio(?) typ, och vi var chockade att det inte var mer folk där, haha. Det var typ 10pers där, haha. Vi stod där och snackade massa, vid halv elva började smyginsläppet.. Martin tog våra väskor och jag och Micke skyndade oss in.. Bra platser borta vid trappen fick vi också, väntade där en halvtimme. Sedan fick vi släppa på bandet själv, det var bra, Micke var beredd. Klockan slog elva och de var rusningsdags, Micke släppte och sprang och jag efter.. De andra vette fan vart de tog vägen. xD Micke och jag var iallafall de två första framme vid scenen och kastade oss på två bänkar, heja oss! Och vi kikade runt vilka som skulle komma bland de reserverade också. JAG DOG!!! Jennie och Benke från Bounce skulle komma... iiiiih! Jag var lycklig, yes! Sedan satt vi mest där och pratade och sådära... Tobbe repade lite, Malin och Tessan dök upp på scenen då också. De såg oss tillslut och de är söta! När de sedan skulle gå så försökte vi få dem till oss men de skulle iväg och vi skulle ses senare.. Alla drog på lunch och då passade vi också på att äta.. Det var pannkakor med socker dagen till ära, gottgott!!

Och vid två sen så började repen, först ut var Johan Palm.. Sedan, öhm, jag minns inte ordningen.. Velvet, Moneybrother, EMD och sist Konditorns. Haha, vad vi skrattade åt Konditorns då, de var roliga.. Och genrepet började vid fem-tiden, där flöt väl allting på som vanligt.. Vi löste snabbkrysset. xD HAHA. Skrek lite på allt folk.. Och de var kaos om alla platser.. Vi höll ju en hel bänk, men släppte den efter genrepet för N kunde inte komma.. Efter det så sprang Micke iväg och köpte strips till oss, gott. Sedan satt vi mest där och väntade på att allt skulle dra igång...
  

  

Strax efter halv åtta så började underhållningen som bestod av Matt, Tessan och Malin. Woho, så himla bra ju.. Och jag höll koll efter Jennie och Benke också, om de skulle inta sina platser någon gång, de satt snett framför oss. :D Och ungefär fem i åtta, så kom de dit med sällskap.. Jennie var galet snygg ju.. Och hon hejade på mig, jag dog!!! Trodde verkligen inte hon skulle känna igen mig, men det gjorde hon, hihi. Vid åtta så började allt och vi tjoade och tjimmade oss igenom programmet.. I första pausen var jag fram till Jennie och snicksnackade lite, söta människa! Och även i andra, vi bestämde att vi skulle ta kort innan de gick och de drog ju i andra pausen.. Så det blev kort med Jennie innan hon var tvungen att springa iväg, tack hihi. Bäst i hela programmet var såklart Velvet och hennes dansare; Helena, Vicky och Christopher, och självklart Tessan och Malin på kören...

Efter programmet så trängde vi oss ut direkt, ut från grönan och bakom i gränden.. De kom några fler dit och en vakt föste bort oss, eller vi fick stå några meter längre bort. xD haha. Efter en stund så såg vi Jenny aka. Velvet där borta och vi gick lite sakta dit, och sedan försvann vakterna en stund och då skyndade vi fram till henne. Hej och kramkalas blev det, länge sedan vi sågs ju, i mars tror jag det var.. Pratade lite snabbt med henne, bestämde när vi skulle se henne nästa gång och hon signerade våra Deja vu-singlar och min skiva, yeah! Sedan skulle hon med taxin och vi vinkade hejdå typ. Sedan blev vi typ lite tvingade att backa bak till de andra igen. xD haha. Då såg vi Malin och Tessan också... Malin bara vinkade och sa att vi ses nästa vecka igen, haha. Och Tessan såg oss inte ens.. Sedan kom Helena (dansade bakom velvet) med vänner ut, så vi pratade lite snabbt med henne, jättetrevlig ju. : ) Och sedan stod vi kvar där ett tag och pratade med några EMD-fans och Johan Palm-fans. xD HAHA. Men efter ett tag gav vi upp och drog därifrån, hoppade på bussen till Östermalmstorg.. Och Micke messade med A-K och vi fick då reda på att Emma befann sig i Sthlm, så vi försökte få tag på henne.. In på pressbyrån för att köpa den älskade chokladen till mig och efter det så fick vi tag på henne.. Vi drog över Stureplan och bortåt för att möta upp henne, mycket folk ute ju. xD Jättekul att träffas ju, vi stod nog där ungefär en timme och pratade om allt möjligt, trevligt. Strax innan tolv kände vi att det var dags att röra sig hemåt, bestämde att vi skulle ses dagen efter.. Vi drog till Östermalmstorg och tog t-banan där hemåt.. Väl hemma så blev det datorn en liten stund, packade ihop väskan typ och kollade tvn lite snabbt. Sedan somnade vi gott någon gång kring två-tiden tror jag det blev...

En helt underbar dag blev det.. Tack Jennie och Jenny.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

JennieW ÄR galet snygg alltid!! :D

men va kul, verkar som om du hade en toppenkväll!! :)

2009-07-13 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback