20/7 - Tre S på Liseberg. <3

2009-07-27 @ 01:10:22
Annika och jag hade klockan på ringning vid åtta tror jag det var.. Kom upp typ direkt, vi duschade, åt frukost, fixade Sannas talva och packade ihop allt som skulle med, i mitt fall hela väskan. xD haha. Vid ungefär tjugo över tio gick pendeln in till Liseberg, framme typ vid tjugo-kvart i elva.. Köpte Lisebergskortet direkt vid pendeln där.. Och sedan trallade vi över till Lisse, de kryllade av folk utanför Lisse redan då, men vi ställde oss i en annan kö där man bara kunna dra kort och gå in.. Vid elva så var det insläpp, Annika spang för fulla muggar bort till avspärrningen. Jag hade min väska så jag tog det lite lugnare. Men vi slog oss ner där vid avspärrningen, en stund senare så kom även Jennifer dit och slog sig ner vid oss, så kuul! Det började regna när vi satt där också, drygt som fan. Menmen.. Vi åt även lite där, hade ju tagit med oss pannkakor för dagen, mums. Efter nån timme så kom Josefin också, Jennifers kompis. Och vi satt där och pratade lite. Och de repade lite på scenen också, Lotta och Sven-Erik Magnusson. xD haha.

  

Vid ca två-tiden så kom en vakt och släppte in oss och då var det rusning fram till scenen och vi fick galet bra platser längst fram. Fyra platser från mittgången, precis som vi ville ha. :D Slog oss ner, hade Jennifer och Josefin bredvid oss och vi kollade lite på Sven-Eriks rep. xD Och när han var klar så var det dags för Tre S:en att repa. Sonja, Sanna och Shirley. ♥ De sjöng ett litet medley. I can catch the moon/ En del är vackra när de dör/ Det finns inga givna svar. Så himla bra ju. Och de är så sjukt roliga. Sanna och Sonja började dansa bakom Shirley när hon sjöng, så kul. xD haha. De repade även sitt "gamla" kärleksmedley från ´07 också, jag älskar´t. Och när Sonja körde sin För att du finns.. "jag är så lycklig att jag fann den..." och Sanna brister ut i: "och att Ni kan den" och vi pekar på Sonja då.. Och hon börjar skratta för hon kollar på oss. xD Så sjukt sööt! Också repade de såklart en allsång också, som de inte alls kunna texten till typ, för de pluggade på den lite.. xD Och det började såklart spöregna när de repade också, vi blev blöta, väldigt blöta. Det var inte så kul alls.. Efter deras rep så var det dags för Siw Malmqvist. Nån gång så sprang vi iväg och låste in min väska för den blev fan dyngsur typ och vi köpte även lite godis till min hemresa då. Sedan tillbaks till platserna.. Vi fick nå grejs att göra skylt av, så vi fixade en jättefin skylt med texten "Ni är Allt, Sanna, Shirley, Sonja ♥". Och de repade sista låten och strax därefter så var det genrep också, fast de gick inte igenom hela. Brudarna kom ut på ett litet rep till och såklart skulle de börja spöregna då igen. xD Så jäkla drygt, dyngsur igen... Strax innan halv åtta så spelades en liten trailer in, haha. Och jag hämtade min väska också, lättast att ha den på plats när vi skulle tränga oss fram till de efteråt.
   


Klockan slog åtta och direktsändningen började. Och de rullade på.. i pausen sjöng brudarna kärleksmedleyt, så himla mysigt. Och jag bara älskar För att du finns!!! Och ja, allt annat som hände som var roligt fanns ju med på tvn så. Brudarnas allsång, de är ju bara galet sköna ju. :D Jag gillade slutnumret, Sonja är så himla sööt då. Och de såg våra skyltar och gjorde tummen upp, slängkyss och allt. :D hihi. När allt var slut så kastade vi oss till sidan för att vänta på brudarna. Såg då Sussie från mlp och vinkade till henne. : ) Efter en stund kommer brudarna ut.. Tar en stund innan de kommer till vår sida där vi stod.. Men Sanna var iallafall först fram till oss, pratade lite där, gav tavlan vi fixade och hon fick galet kul.. Det var grimas-bilden från fankonserten. xD haha. Och sedan fick hon en av våra skyltar också, hon blev glad.. Hon trallade vidare och Sonja dök upp på tur opch då var även Sussie vid oss så pratade lite med henne innan. Och sedan fantastiska Sonja, hon är otrolig. Pratade med henne och hon tackade för att vi kom och vi tog bild såklart!! Och hon trallade också vidare och då kom Shirley fram till oss pch där blev det bild och lite prat.. Sanna kom tillbaks och vi tog bild med henne också. Söta människa! Pratade lite till med Sonja också innan vakten började dra i dem typ att de var dags att gå bak igen, för Liseberg stängde vid tio och de kunde inte så mer där.. *vinkvink*



Så vi tog oss ut därifrån. Väntade en stund utanför men sedan bestämde vi oss för att gå till centralen.. Vi gick och gick, tillslut kom vi fram och då var det typ en halvtimme kvar tills min buss skulle gå.. Vi tog hejdå och allt, för hon skulle med pendeln hemåt, men vi ses ju snart igen!! Och jag hoppade på bussen när den kom, och bussen blev typ halvfull.. Satt mest helt upp och ner, åt lite godis och så. Vid halv två så var vi i Jönköping och där var de bussbyte. xD haha. Där var de kallt ute också, och galet mycket folk. Bussen kom 5 minuter senare och den blev proppfull. Lyssnade på musik hela vägen till Sthlm.. Och var i Sthlm vid 6.20 och vid 7.20 tog jag pendeln till Väsby och upptåget hem till Gävle, där vid halv tio.. Mamma hämtade mig, tack!

Underbar dag på lisse,
tusen tack brudar. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fina bilderna på dig och brudarna blev! Jättegulliga ju :) Det var en väldigt rolig dag måste jag säga. De är bäääst! ;)

2009-07-27 @ 12:07:08
Postat av: Annika

Den här dagen var ju helt underbar!! åå va ja vill ha fler såna här dagar!



Ses imorgon :)



Puss

2009-07-28 @ 19:04:03
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback