Britney Spears - Vilken upplevelse. <3

2009-07-22 @ 00:12:52
1 3  J u l i - K o n s e r t  i  G l o b e n . . .

Det var verkligen så himla overkligt att stå där. Och vilka platser vi hade då.. Bara några meter från stora scenen och jag var typ två meter ifrån henne när hon var ute på lilla. Fatta, shiit alltså. Det var så sjuktkul att se henne live, jag har gillat henne sedan ´98. Riktigt häftigt!!! Tråkigt dock att hon bara sjöng typ en låt live, men sak samma. Att se henne var så coolt ändå, att jag fått uppleva det! Hon är verkligen en stjärna!!! I love Womanizer. Jag ser henne lätt igen om/när hon kommer till Sverige!! Så himla värt pengarna ju...

Bjuder på lite bilder här;





E t t  m i n n e  f ö r  l i v e t . <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, nu ser man verkligen hur nära ni stod. Vilka fina bilder du fick ;) Just nu är jag hos min mormor och morfar i Värmland så jag komer inte hem förrän 2-3 Augusti och då laddar jag in bilderna från Liseberg direkt, så att du kan få några :) Hoppar du har det fint! Kram kram

2009-07-23 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback