Betygen för vårterminen.

2009-06-19 @ 00:56:53
Mamma hämtade mina betyg på komvux i måndags, och jag är riktigt nöjd alltså och tänkte därför bjussa på dem här.. Jag hade kunnat gjort bättre ifrån mig i både religionen och spanskan om jag verkligen ville och använde tiden rätt, menmen. Det är som de är nu... Men jag är faktiskt lite stolt över mig själv!!!

Kolla bara;
Information & layout A - VG
Desktopp - VG
Historia A - MVG
Pedagogiskt ledarskap - MVG
Religion B - IG
Spanska steg1 - G

Från tidigare terminer;
Svenska A - MVG
Svenska B - MVG
Programhantering - VG
Datorkunskap - MVG
IT-stöd - VG


Woho, Heja mig!
Spännande och se vad jag gör till hösten, om det blir nån högskola eller om jag blir kvar på komvux en termin till. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Ingela dilen

Jaaa, va riktigt stolt !!!!Det e jag iaf över dig!!! Bra jobbat!

Kram

2009-06-19 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback