13/5 - Vilken känsla. <3

2009-05-18 @ 23:16:52
Jag och Milla var ju som sagt på Beyonce i Globen i onsdags. Stod vid sidan av gången mellan den stora och lilla scenen, vi såg mycket bra. Vilken konsert alltså, det är helt sjukt. Vilken röst människan har, vilken utstrålning. Vilken j*kla världsstjärna alltså!!! Jag visste väl att hon var grym, men såhär grym... Woow säger jag bara. En kväll jag aldrig kommer att glömma, jag ska lätt se henne nästa gång hon kommer till Sverige. Ingen tvekan om det!

Bjuder på några bilder från kvällen här:






B E Y O N C E <3

Kommentarer
Postat av: Celicia

Du kunde ha kidnappat Nanne åt mig därifrån :(

2009-05-19 @ 00:58:32
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback