Det gick åt skogen...

2009-05-29 @ 00:07:53
Jag test-packade ju för en stund sedan. Jag gav verkligen upp. Tog fram alla kläder jag skulle ha med mig. Började i min stora väska, ner med allt. Och vips, så blev väskan full, vart ska jag lägga resten av sakerna då?! Hm. Testade min lilla resväska, proppfull blev den också. Nu är frågan, hur fan ska jag lösa detta då?! :S Jag funderar lite på om jag borde ta bort något plagg, men jag kanske behöver det sedan ändå. Men jag kan ju inte komma med min stora väska, plus en till väska och sedan även min dataväska.. Det kommer ju se kul ut... Eller kan jag komma med så mycket?! Hm, jag lär ta en riktig funderare på det alltså. Det är ju tur att jag inte åker imorgon, hihi. Åker ju antingen lördagkväll eller söndagmorgon, det visar sig imorgon hur det blir. : ) Micke kommer förövrigt hit imorgon också, det ska bli skoj. På lördag invigs Göransson arena här i Viken, hihi. Och Jessica uppträder där bl.a, och vi hoppas få se det!!! Annars bara en träff iallafall, längtar ju...

Jag sitter här nu och lyssnar på schlagers, yay. Och jag tänkte försöka göra något åt min historia-uppgift. Jag måste egentligen, jag hinner inte imorgon fan. Gaah, jag känner mig stressad. Och jag fattar nada av uppgiften heller, varför började jag inte tidigare idag... Nej nu ska jag dyka in i den, eller kan ju hoppas iallafall. Jag säger iallafall go´natt här, hörs mera imorgonkväll.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback