Ho Ho, jag är vaken ännu!!!

2009-05-29 @ 02:41:13
Jag fick lite plugg gjort iallafall. Fixade klart en till diskussionfråga i historian. Nu har jag bara en stor kvar som jag verkligen inte orkar ta tag i nu, det får jag fixa imorgon i skolan. Har ju historia i två timmar, får göra klart den då...

Morgondagen:
- Info&layout/desktop handledning 8.30-10.00,
betygssnack + fixa desktop-uppgifterna.
- Historia lektion 10.00-12.00,
fixa sista diskussionsfrågan + prata med A om avs.4-uppgift.
- Pedagogiskt ledarskap lektion 13.00-ca15.30,
folk har sina examinationer, 6 st.
- Micke kommer mellan 17.30-18.30 nån gång. Hämta han i Gävle + syster då.


Så ser min dag ut imorgon, får se hur kvällen slutar dock. Hoppas på det bästa ju!!!
Nu ska jag faktiskt sova, klockan ringer vid sex fan. xD
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback