Hos syster i Uppsala.

2009-05-08 @ 22:04:45

Dagen började idag med skolan. Fick skjuts dit av mor. Pratade med Irene och bestämde en tid att träffa henne, blev på måndag när jag kommer hem. Sedan satt jag och pratade med Junia i matsalen. Och funderade lite på min text som jag skulle diskutera med Jenny. Jag var väldigt nära att sticka hem alltså, typ. xD Haha, vi fick iallafall kul.. Vid halv elva var det dags, började att prata lite om fördjupning, sedan lite uppgifter jag gjort och så. Sedan diskuterade vi lite kring texten, och det gick väl bra. Fick godkänt iallafall. : ) Sedan satt jag kvar en stund i matsalen och pratade med Junia och Emelie.

Mamma kom och hämtade mig vid kvart i tolv och det var raka vägen till Gävle. Mitt tåg till Uppsala gick till 12.30. Jag kom fram hit vid tjugo i två ungefär, då kikade jag runt på stan lite. Och sedan slog jag mig ner på en bänk. Mötte upp syster yster på Vaksala torg vid halv fyra och vi trallade hem till henne och lämnade väskan. Ner på stan igen, och vi kikade runt där. Jag köpte en liten väska iallafall, mycket bra att ha ju. Sedan handlade vi hem frukost, mat för kvällen och massa gott. :D haha. Vi kom la hem hit vid halv åtta igen ungefär. Då fixade vi mat, spaghetti och köttbullar, mucho gott. :D Och då kollade vi på Talang också. Och nu nyligen har vi sett på Berg flyttar in...

Nu händer inte mycket, syster diskar. Och vi ska snart hämta glass här.. Mums, med jordgubbar. :D Sen vette tusan vad som händer, kanske ser på någon film.. Imorgon är det dans för hela slanten som gäller, hihi, längtar. :D

Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback